VEEL GESTELDE VRAGEN: PRIVACY BIJ DELEUKSTEMEUBELS.NL

Hoe kan ik jullie bereiken met vragen, opmerkingen of advies?
Zit er garantie op mijn bestelling?
Wat valt onder de garantie?
Ik heb een klacht die onder de garantie blijkt te vallen, wat moet ik nu doen?
Hoe lang duurt het voordat jullie met een oplossing voor mijn klacht komen?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn meubels zo lang mogelijk mee gaan?
Hoe weet ik dat jullie betrouwbaar zijn?
Ik vind dat mijn klacht niet goed behandeld wordt waar kan ik terecht? 

Hoe kan ik jullie bereiken met vragen, opmerkingen of advies?
Je kan ons bereiken via het contactformulier bij contact of door het sturen van een email naar info@deleukstemeubels.nl
We helpen je graag verder en zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden, in ieder geval binnen 24 uur. Telefonisch zijn we te bereiken van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur op het nummer 0297-527789. 

Zit er garantie op mijn bestelling?
Natuurlijk zit er garantie op je aankopen. Alle artikelen die wij aanbieden moeten gemaakt zijn van goed materiaal en hebben goede kwaliteit. De door ons geleverde producten voldoen dan ook aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan op het moment van levering redelijkerwijs gesteld kunnen worden en waarvoor zij bij normaal gebruik in Nederland zijn bestemd. De garantie is van toepassing op producten die bestemd zijn voor het gebruik in Nederland met een termijn van één jaar. Iedere vorm van garantie komt te vervallen indien een gebrek is ontstaan als gevolg van buitengewoon gebruik, onjuiste opslag of onderhoud. Naast onze standaard garantie geven wij een extra CBW garantie

Wat valt onder garantie?
Ik heb een klacht die onder de garantie lijkt te vallen, wat moet ik nu doen?Blijkt het materiaal niet aan deze eisen te voldoen? Of is het artikel niet goed geproduceerd? Dan maak je natuurlijk aanspraak op onze de garantie. Je kunt ons altijd bereiken via ons contactformulier, bellen op onze klantenservice 0297-527789 of mailen op info@deleukstemeubels.nl

Ik heb een klacht die onder de garantie blijkt te vallen, wat moet ik nu doen?

Hoe lang duurt het voordat jullie met een oplossing voor mijn klacht komen?
Binnen 2 werkdagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging van je klacht en informeren wij je van onze vervolgstappen in de juiste afhandeling van je klacht. Wij streven er naar, samen met onze leveranciers, om binnen twee weken met een oplossing te komen.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn meubels zo lang mogelijk mee gaan?
Om de levensduur van je aankopen zo lang mogelijk te houden, is het belangrijk om het verzorgingsadvies op te volgen en de onderhoudsproducten te gebruiken. In onze webshop wordt bij ieder artikel indien nodig bij “bijzonderheden” het juiste verzorgingsadvies gegeven. In de kassa worden de verzorgingsartikelen als tip product aangeboden.

Hoe weet ik dat jullie betrouwbaar zijn?
Wij laten onze website controleren door Stichting Webshop Keurmerk om het "Webshop Keurmerk" te mogen dragen. Dit keurmerk staat garant voor een aantal belangrijke voorwaarden voor consumenten die een bestelling plaatsen bij een webwinkel. Daarnaast is deleukstemeubels.nl onderdeel van MC Meubelen. MC meubelen bestaat al ruim 35 jaar en is CBW-erkend (Centrale Branche Vereniging Wonen). Dit betekent dat u als consument extra goed beschermd bent bij u aankopen. 

Ik vind dat mijn klacht niet goed behandeld wordt waar kan ik terecht?  
Mocht je toch niet (volledig) tevreden zijn met de afhandeling van de klacht dan kun je ook terecht bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk of bij de geschillencommissie van Cent rale Branche Verening Wonen (CBW).

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	


deleukstemeubels.nl is een label van mcmeubelen