VEEL GESTELDE VRAGEN: BERZORGEN BIJ DELEUKSTEMEUBELS.NL

Wie bezorgt mijn bestelling?
Wat zijn de kosten van verzenden?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en wat is de levertijd?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Bezorgen jullie ook op zaterdag?

Wie bezorgt mijn bestelling?
Afhankelijk van de samenstelling van je order, wordt je bestelling per post of door onze vervoerder gratis verzonden.
Als je bestelling in een postpakket verstuurd kan worden, ontvang je de bestelling via de post. Voor alle andere bestellingen neemt onze vervoerder contact met je op om een afleverdatum af te spreken. 

Wat zijn de kosten van verzenden?
Je bestelling wordt gratis in fabrieksverpakking tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd, mits je in Nederland of België woont en via een normale verharde weg bereikbaar bent. Wil je dat we je leukste meubel(s); naar een eiland brengen, binnen zetten, naar een etage brengen, laten uitpakken en of monteren, dat kan natuurlijk ook. Vul het formulier bij contact in of stuur een mailtje naar info@deleukstemeubels.nl  om te overleggen wat de eventuele bezorgkosten dan worden. Bellen kan natuurlijk ook, telefonisch zijn we te bereiken van maandag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur op het nummer 0297-527789.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat is geen enkel probleem. Bij het afronden van de bestelling kan je kiezen voor de verzendmethode "Afhalen in winkel", en dan je voorkeurswinkel kiezen namelijk Amstelhoek, Amsterdam of Maarssen. De adresgegevens verschijnen bij "afwijkend afleveradres". In Amstelhoek kun je gratis, aan het magazijn voor de deur parkeren dus dat is de meest handige optie. Maar aan jouw de keus! Let op! De meubels staan niet meteen voor je klaar, zodra ze voor je klaar staan zullen wij contact met je opnemen. De openingstijden van de winkels vind je bij contact.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en wat is de levertijd?
De levertijd van artikelen wordt duidelijk aangegeven naast de foto. Het kan zijn dat het ene artikel sneller leverbaar is dan het andere. Bij meerdere artikelen bepaalt de langste levertijd de leverdatum. Mocht er eventueel toch deellevering gewenst zijn neem dan contact met ons op via info@deleukstemeubels.nl óf door ons te bellen op het nummer 0297-527789. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Als je artikelen per post door ons verzonden zijn en je bent op het moment van bezorging niet thuis, laat de postbode een bericht achter dat hij is langs geweest. Met dit bericht kunt je eenvoudig via internet aangeven wanneer je het pakket alsnog wenst te ontvangen, of het pakket op een afhaallocatie (postkantoor) laten brengen.  Als je geen gebruik maakt van deze dienst, zal de postbode de volgende werkdag nog eens proberen het pakket aan te bieden. Wanneer ook deze poging niet lukt, ontvang je een briefje in de bus waar opstaat dat het pakket naar een afhaallocatie (postkantoor) wordt gebracht. Hierop vind je ook het adres van het postkantoor. 

Als de bestelling door onze vervoerder wordt bezorgd en je bent niet thuis op het samen afgesproken bezorgingstijdstip dan zal er een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden. Wij nemen opnieuw contact met je op. Houdt er rekening mee dat er eventueel dan wel (extra) kosten voor bezorging gerekend kunnen worden.

Bezorgen jullie ook op zaterdag?
Ja, pakketten die wij op vrijdag verzenden worden door de post ook op zaterdag aangeboden. Ook onze vervoerder rijdt op zaterdag. Afhankelijk van je afleveradres en bestelde artikelen wordt bekeken of het haalbaar is om op zaterdag bij je te leveren. 







deleukstemeubels.nl is een label van mcmeubelen